Onsdag.

Idag har varit en mysig dag! På lunchen ville jag ha lite egentid, så jag gick till Espresso House på Malmö Central och beställde en ost- och kalkonfocaccia och vaniljlatte. Sedan satt jag där och läste bloggar, kollade på mobilen och hade mysigt. Egentid är så underskattat tycker jag. Jag behöver verkligen det mer.
 
När klockan var kvart i ett promenerade jag tillbaka till jobbet. Det var soligt och kallt och krispigt och fint.
 
Snart är det Halloween! Vi skall ha vår årliga halloweenfest och jag har redan bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till. Skönt. Förra året hade jag jättebeslutsångest innan jag tillslut bestämde mig för en Twilightvampyr. Såg den här pumpan på Facebook och skrattade rakt ut. Det är alltid så jäkla meckigt att karva pumpor och det är så svårt att göra det bra tycker jag. Skickade bilden som ett förslag på årets pumpakarvning till mina syskon och de höll med, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0