Så kallt.

Alltså skämta så kallt det är ute nu. Jag köpte min höstjacka för inte så många veckor sedan, men nu vill jag plocka fram min vinterjacka. Fryser ju ihjäl bara när jag skall gå till jobbet på morgonen.
 
Idag har vi ätit räkmacka till middag. Jag har varit så sugen på det ett tag och det går ju så fort att göra. Annars har vi nästan ingen inspiration rent middagsmässigt. Vi hade matkasse förra veckan, men så blev det något fel när vi beställde så vi fick ingen matkasse den här veckan. Tycker att det är så tråkigt för tillfället att komma på nya maträtter, men samtidigt vill jag äta bra och ordentlig mat. Klurigt, det där. Nästa vecka kör vi matkasse som vanligt i alla fall. Hoppas ni har haft en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0