Tisdagslista: 3x15.

 

3 saker jag ser fram emot
→ Helgen.
→ Vår Londonresa i december.
→ Thanksgiving.


3 saker jag fasar för

→ Att inte vara kvar i min trygghetsbubbla längre.
→ Att man skall komma på att man inte är sådär jäkla duktig som en tror.
→ Att livet ska ta slut för fort.


3 saker jag gillar

→ Dan
→ Ballerinakex
→ Att hamna i skrivbubblan och få till bra texter.


3 saker jag inte gillar

→ Makrill i tomatsås
→ Vissa kvargsorter
→ Riktigt tung hårdmusik där sångaren bara skriker.


3 saker jag vill

→ Springa igen
→ Åka till USA igen
→ Gå ner mina himla semesterkilon någon himla gång.


3 saker jag borde

→ Sluta bita på naglarna
→ Blogga mer
→ Köpa färre klädesplagg


3 saker jag kan

→ Plocka upp kapsyler med tårna
→ Hjula
→ Springa en mil


3 saker jag inte kan

→ Busvissla
→ Vara ekonomisk
→ Hålla ordning på kläderna i garderoben


3 saker jag har på hjärnan

→ Friendslåten
→ ”Who run the world, GIRLS!”
→ ”Vad har jag glömt bort nu?”


3 saker jag pratar om ofta

→ Säger nästan alltid "Allt bra?"
→ Vad som händer till helgen
→ Livet


3 saker jag önskar mig

→ Balkongmöbler
→ Den perfekta klänningen
→ Vinglas från iitala, haha


3 saker jag blir lugn av

→ Sätta mig själv i ett hörn, gå igenom vad som skall göras och skriva checklista.
→ Få prata, prata, prata tills luften tar slut.
→ Kramas


3 saker jag blir stressad av

→ När jag försover mig
→ När jag har tusen saker att göra och får en till "det här måste göras NU"
→ Främmande personer som kommer fram till mig på stan


3 saker jag ska göra i helgen

→ Äta pizza och dricka vin
→ Ha spelkväll med kompisar
→ Sova ut och titta på TV-serier


3 saker jag gjort den senaste veckan

→ Tränat
→ Lagat nya rätter utifrån recept från City Gross matkasse
→ Köpt rosa bandet och blivit månadsgivare till barncancerfonden

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0