Vecka 41.

God morgon! Hoppas allt är bra idag och att ni har haft en bra helg. Jag har blivit lite förkyld :( Så tråkigt. Men på ett sätt så förstår jag samtidigt. Jag har inte tagit det särskilt lugnt de senaste veckorna och jag förstår att kroppen börjar säga ifrån. All träning är därför inställd denna veckan, och dessutom har jag inte något annat inplanerat heller. Därför följer här ett komprimerat veckans schema.
 
Måndag-torsdag: Nu i veckan har jag som sagt inget inplanerat. Efter jobbet skall jag hem och ta det lugnt. Så skönt!
 
Fredag: På fredag skall jag och Dan träffa Sarah och Niclas, titta på Idol och äta god mat. Mysigt!
 
Lördag: På lördag skall vi hem till mamma och pappa i Lödde för familjemiddag! Hela familjen samlas förutom lillebror Carl som är i Piteå. Ska bli mysigt!
 
Söndag: Vilodag! Inget inplanerat. Så skönt.
 
Tänkte fylla den här veckan med apelsinklyftor, te och TV-serier. Så ska förkylningen nog försvinna tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0