Vecka 42.

OJ så dålig bloggare jag är. Haha. Jag har haft en jätteskön helg med after work, familjemiddag och kompishäng. Vi kommer att gå igenom min helg senare, men nu börjar vi måndagen med att kika på den här veckan!
 
Måndag: Ikväll efter jobbet skall jag träna spinning och sedan skall vi veckohandla och laga mat. Vi har börjat titta på TV-serien Westworld och den kommer ut på måndagar, så den skall vi kika på ikväll!
 
Tisdag: Imorgon skall jag och Dan till mamma och pappa i Lödde efter jobbet. Dan skall till tandläkaren på onsdag och vi skall sova i Lödde. Skall bli mysigt med familjetid!
 
Onsdag: Först jobba och sedan träna bodypump med Niclas!
 
Torsdag: Jobbelijobb och sedan träna sprint!
 
Fredag: På fredag har jag och Dan inget planerat. Vi skall bara vara hemma, äta tacos, titta på Idol och ha det mysigt.
 
Lördag: På lördag kommer Elin och Andreas och barnen över på middag. Det skall bli så mysigt!
 
Söndag: Vilodag! Inget inplanerat. Skall mest ta det lugnt som vi brukar göra på söndagar, skönt.
 
En sådär lagom inplanerad vecka. Hur kommer er vecka att se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0