Från sjukisläget till fredagsläget.

 

I två dagar har jag legat hemma i soffan och varit sjuk. Har tittat på massa film och TV-serier och varit allmänt deppig för det är tråkigt att vara sjuk. Har dessutom fått världens största munsår :(
 
Isa har hållt mig sällskap och sovit bredvid mig i soffan.
 
Men så ikväll fick jag nog. Det är fredag och jag har varit sååå rastlös. Vi hade ju bestämt att vi skulle äta på restaurang Monster som bara ligger tvärs över gatan från där vi bor och efter en dusch och lite smink var jag hyfsat fredagspepp.
 
Vi tog plats på uteserveringen, satte oss under värmelampor och beställde in mat, vin och öl.
 
Vi beställde in vars en hamburgartallrik med tryffeldippa till. Gott!
 
Och här är trötta, trötta jag. Förstår inte hur jag kan vara så trött? Har inte gjort något annat än att sova liksom.
 
Så satt vi och pratade till klockan var halv åtta och det blev mörkt. Konstigt att det blir mörkt så snabbt nu, men ändå mysigt. Nu tittar jag och Dan på Idol. Vi har knappt följt det i år, så ska bli mysigt att titta ikväll. Hoppas ni har en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0