Helgklänningen.

I torsdags anlände en klänning som jag hade beställt från Boozt.com och bestämde mig såklart för att leva i den i ett par dagar. Så, här kommer outfit-bilder från två olika dagar med samma klänning!

Fredag:

Det är alltid lite extra roligt att klä upp sig på fredagar och få igång helgkänslan. Klänningen är en svart enkel sak från Filippa K som liksom är lite sne nere vid fållen. Så i fredags hade jag den tillsammans med mitt raka, nersläppta hår.

Lördag:

I lördags så åkte vi till min släkt i Sölvesborg för att fira att min kusin Sanne blev ett år äldre och klänningen fick hänga med lite till. Men istället för nersläppt hår matchade jag med hårdonut.


Och det var i princip hela helgens klädsel (förutom söndagens slappekläder) samlat i ett inlägg.


Kommentarer
Postat av: M

Du är för söt!! <3<3 Puss

2016-09-12 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0