Kräftskiva hos Sara och Ivan.

I lördags var vi hembjudna till Sara och Ivan på kräftskiva. Vi hade knytkalas och alla hade fått ta med sig något till middagen.
 
Rebbe hade bland annat gjort en jättegod sallad.
 
Neja hade bakat en västerbottenpaj!
 
Och så fanns det ju en massa annat gott som ägg, ost, kex, baguetter med mera.
 
Sara hade pyntat så fint i vardagsrummet.
 
Jag och Dan hade köpt med oss engelska signalkräftor. Färska är ju så mycket godare än frysta, mycket mer smak.
 
Hej från mig! Jag hade en ny klänning från Only på mig.
 
Titta så fin tallrik alltså! Gudars gott.
 
Sedan blev det plötsligt kväll och vi slappade i soffan lite. Här har vi Robin, Ivan och Johan.
 
Neja och Edvin.
 
Rebbe och Alvin.
 
Och så pratade vi, var ute och gick en liten runda, åt godis och klappade hunden Cliff tills det var dags att ta sista bussen hem. Jättemysig lördag och förmodligen årets sista kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0