Kusin Sanne fyller 19 år!

I lördags åkte jag, Dan och min familj till Sölvesborg för att fira att min lilla kusin fyller 19 år! Jag skriver "fyller" eftersom vi bestämde oss för att fira en vecka i förväg. Men det gör ju ingenting, fler födelsedagskalas till världen tycker jag. När vi anlände tog vi vars ett glas vin och sedan var det dags att äta.
 
Sanne hade lagat maten som var så god! Fläskfilégryta med ris, omnom. Det var 20 grader varmt ute trots september och det firade vi med att sitta ute hela kvällen!
 
Och då menar jag verkligen hela kvällen. Från klockan 18 när vi anlände till sent när det var dags att åka hem. Så härligt!
 
Efter middagen bjöds det på god marängtårta och brownies.
 
Snygge-kusin Therese.
 
Och så sjöng vi för Sanne och hurrade att hon blev ett år äldre. Vi satt ute och spelade bra musik och sjöng tills det var dags att åka hem. Jättefin lördag!

Kommentarer
Postat av: M

Ser ut som om folk fryser lite... ;-) Hihi Puss

2016-09-13 @ 10:46:24

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0