Vecka 38.

Hej på er! Ber om ursäkt för urdålig bloggning. Jag har SÅ mycket att tänka på och så mycket ny mark att bryta. Är helt slut i huvudet. Men det är inte bara jobbiga saker, utan även roliga. Mer om det en annan gång. Jag tänkte att vi skulle kika på veckans schema. Eftersom måndagen nästan är över så hoppar vi direkt till tisdagen!
 
Tisdag: Imorgon efter jobbet skall jag på pilates och sedan hem och vila framför TV:n.
 
Onsdag: Inget inplanerat! Lugn och skön kväll efter jobbet.
 
Torsdag: På torsdag skall jag och Niclas antingen träna sprint eller bodypump. Vi får se!
 
Fredag: Jag och Dan skall ha dejtkväll på fredag och äta på restaurang Monster som ligger precis bredvid där vi bor. Ska bli mysigt!
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan till Kågeröd för att ha sommarens/höstens sista kräftskiva med Neja, Robin, Sara, Ivan, Rebbe och Johan. Ska bli mysigt!
 
Söndag: Vilodag! Inget inplanerat, utan skall bara ta det lugnt och vila ut.
 
Så mysigt förresten att det har börjat bli lite kallare nu. Äntligen kan man börja använda sina höstkläder! Hur kommer er vecka se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0