Påsklistan.

 
Jag tänkte att vi påbörjar skärtorsdagen med en påsklista!
 
Det bästa påskgodiset är?
Chokladägg med nötter i. Omnom.
 
Vad har du för påskpynt?
Brukar inte påskpynta så mycket, men brukar köpa lite påskris bara och typ gula servetter? Haha.
 
Det sämsta med påsken är?
Att man oftast äter så mycket godis att man dör.
 
Och det bästa med påsken är?
Att man är ledig, att man träffar familjen, att man kan äta så mycket godis att man dör.
 
 
Hur brukar din påsktradition vara?
Vi träffar alltid min familj på påskafton och så brukar vi ha lite olika kompishäng, men annars har vi inte någon påsktradition så direkt.
 
Hur kommer den att se ut i år?
Idag kommer ett par kompisar hem till oss för lite påskhäng, imorgon skall vi till Des och Micke och på lördag till mina föräldrar. På söndag har vi inget planerat och på måndag skall vi fira Dans brorsdotter som fyller år. Någonstans där emellan tänkte jag hänga lite på stan och bara ta det lugnt. Ut och springa lite också kanske.
 
Äter du sill?
Ja, såklart!
 
Det godaste på påskbuffén?
Mammas Janssons frestelse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0