Tapas, flugor och Lars och Linas födelsedagsfest.

I lördags klockan 16 prick anlände vi hemma hos Carro och Johan i Limhamn till detta fina! Jag, Dan, Carro, Johan och Sarah skulle träffas lite innan Lars och Linas födelsedagsfest för att äta tapas och dricka vin och sånt.
 
Älskarrrr ljuset i Carros och Johans kök. Tog typ hundra bilder på maten bara för det.
 
Temat på Lars och Linas fest var som sagt "Fascinators & Bowties" och Sarah och jag knöt på oss rosa flugor och matchade med svarta skjortor. Amen ni ser ju så fint.
 
Carro körde på en fantastiskt fin klänning och en fascinator. Snyggt som bara den!
 
Det hade dukats upp i vardagsrummet.
 
Och så var det dags att äta. Gooott!
 
Strax innan 19 kom taxin och hämtade oss, vi åkte till Kirseberg och hamnade hos Lars och Lina.
 
Fina Lina matchade sin fascinator till sin kjol.
 
Hej från oss!
 
Carro och Johan.
 
Alltså, kommer inte ens ihåg att jag tog den här bilden? Roligt hade vi alla fall!
 
Sedan blev det paketöppning och alla samlades runt Lars och Lina.
 
Och så sjöng vi för födelsedagsbarnen.
 
Klockan 01 tackade jag och Dan för oss, tog bussen ner till centralen och promenixade till Max för att äta lite nattamat.
 
Jag tog deras Umamiburgare med halloumi och alltså skooooja så god.
 
Sedan traskade vi hem genom detta fina Malmö. Klart slut från vår lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0