Vecka 14.

 
Hej hopp och glad måndag! Idag blev det ett sent blogginlägg, ber om ursäkt för det. Men min måndag har varit ganska bra. Det har varit jättefint väder och firade med ett spinningpass. Älskar att gå på spinning på måndagar, man får en sådan energi och instruktören är helt fantastisk. Bilden ovan tog jag igår när vi var ute på lekplatsen utanför vår lägenhet med Sara, Neja, Rebbe och deras familjer. Nu kikar vi på hur den här veckan kommer att se ut!
 
Tisdag: Imorgon skall jag träffa Carro efter jobbet. Vi tänkte promenixa runt Ribban lite, hoppas det blir fint väder.
 
Onsdag: Inget inplanerat.
 
Torsdag: Yoga efter jobbet.
 
Fredag: På fredag kör jag och Dan vårt vanliga fredagsmys med middag och häng framför TV:n. Tycker det är så mysigt att göra det på fredagar. Titta på tusen TV-serier, lite Let's Dance och kvalitetstid. Bra grejer.
 
Lördag: På lördag skall vi hem till Sarah och Niclas och grilla. Älskar att det är vår nu!
 
Söndag: Vilodag, inget inplanerat!
 
Och lite så kommer min vecka att vara. Ska försöka vila och varva ner så mycket som möjligt på kvällarna. Har ni något roligt inplanerat i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0