Veckans torsdagslista.

 

Om du fick välja vem i världen du skulle äta middag med ikväll, vem hade du valt?
Jag hade velat ha en riktig tjejmiddag med mina närmsta tjejkompisar. Jag har varit så skör den senaste tiden att jag inget hellre vill än omringa mig med bra, smarta och omtänksamma personer.

Om idag var din perfekta dag, hur skulle den se ut då?
Alltså jag hatar sådana här frågor? Jag vet inte. Sky's the limit liksom. Hade gärna hängt i New York i alla fall. Är så ledsen över att vi inte kommer att åka dit i sommar.

Om vi ska vara realistiska då, vad ska du göra kväll? 
Ikväll skall jag på något så häftigt som yoga! Haha. Men det ska bli skönt, behöver tagga ner lite.

Vad räddar du om det börjar brinna?
Mina katter såklart <3 Och Dan också om då, haha.

Vad hände förra helgen? 
På fredagen var jag bara hemma med Dan, åt tacos och tittade på Let's Dance. På lördagen åt vi tapas hemma hos Carro och Johan och var sedan på fest hos Lars och Lina. På söndagen kom Sara, Rebbe och Neja hit med sina familjer och vi strosade runt i Västra Hamnen och avslutade med pizza. Bra helg!

Vad är det roligaste som har hänt under veckan som varit? 
Hmm. Det har varit en superrolig vecka på jobbet. Vi har haft fullt upp och det har varit många olika projekt. Det är kul tycker jag. Annars har det varit en rätt lugn vecka.

Dagens humör? 
Pepp på torsdag!

Vilken drink ska man dricka ikväll? 
Haha, pepsi max?

Vad ska du göra imorgon? 
Fira fredag hemma i soffan. Älskar att göra det på fredagar. Men älskar också att gå på AW. Blir kanske en kombination?

Vilken är den bästa låten för tillfället?
Jag älskar Symphony med Clean Bandit och Zara Larsson. Älskar för övrigt Zara Larsson överlag? Tycker hon är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0