Kräftskiva och en resa bokad.

I fredags åkte jag och Dan till Sarah och Niclas i Bunkeflo efter jobbet. Vi skulle äta kräftor och jag var så pepp. Försöker äta det så mycket jag kan för tillfället, så gott ju.
 
Sarah och Niclas hade dukat såå fint!
 
Och gjort försnacks, krustader med räksallad!
 
Middagen plockades fram.
 
Svenska signalkräftor <3333
 
Och räkor!
 
Och västerbottenpaj, bröd, ost sallad med matvete och fläskytterfilé till de som inte ville äta skaldjur.
 
Titta, mina fina kompisar! <3
 
Vi åt mycket och länge. Jag åt nästan hela paketet kräftor själv och väldigt, väldigt många räkor. Och saffransaioli!! GENI den som kom på det.
 
Fina Sarah!
 
Och jag med en styck kräfta.
 
Jag hade en ny blus, men den visar jag mer av i ett annat inlägg.
 
Till efterrätt hade Sarah och Niclas bakat en rabarberpaj som var knäckig och jättegod! Efter middagen satte vi oss i soffan och bokade en resa till Prag över nyår. Det ska bli så roligt! Förra året var vi ju i London, så det ska bli roligt att åka utomlands i år igen. Har ni några Prag-tips får ni göra hojta till!
 
Och det var vår fina fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0