Lördagen vi bestämde oss för att ha balkonghäng.

I lördags köpte vi hem lite pizza, blandade ihop sangria och bjöd hem ett knippe kompisar. Hela dagen ösregnade det, men när klockan blev 16 kröp solen fram och vi sprang ut på balkongen.
 
Lina och Sarah kom förbi.
 
Och Desirée!
 
Äntligen blev det lite sommarkväll i Västra Hamnen.
 
Dan skulle fotografera sin öl och lägga upp på Untapped. Obligatoriskt såklart.
 
Jag och Lina.
 
Sedan blev det dags för ett musikquiz jag hade förberett! Ett lite annorlunda sådant den här gången. Jag hade skrivit ner ett par låtars absolut första textrad, och sedan skulle man gissa vilken låt det var och vem som sjöng den. Till exempel läste jag upp "Ge mig arsenik", så skulle de andra gissa Känn ingen sorg för mig Göteborg med Håkan Hellström. Sjukt kul tyckte jag själv och var så pepp!
 
Det var vissa i mitt kompisgäng också. Inte alla kanske. Haha, but haters gonna hate.
 
Sedan fortsatte vi leka, fast istället laddade vi ner appen "Vad gör jag - charader". Det är som Med andra ord, fast man får ett ord på mobilen och så ska ens lagkamrater beskriva det. Så roligt!
 
Och klurigt! Senare kom Regina och Frédéric förbi, vissa gick vidare mot olika festivaler och resten av oss satt och snackade tills klockan blev ett på natten. Så fin lördagkväll med fina personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0