New York City Life.

Kommer ni ihåg att jag skrev att jag älskar T-shirts för tillfället? Jag hittade den här på Ginas hemsida och sprang direkt till stan för att köpa den. Tycker den är så fin och skön.
 
Hade på mig den i tisdags på jobbet och matchade med svarta byxor från Zara. Älskar att många av min kollegor bara "Har du T-shirt på dig?! Så fint!" haha. Jag som alltid har blus eller skjorta.
 
Men den stora anledningen till att jag köpte den var såklart trycket. Oh, New York. Nästa sommar ses vi förhoppningsvis <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag läser din blogg jättemycket och undrar om du skulle kunna göra ett inlägg om vad du använder för sminkprodukter. Älskar din eyeliner, den är alltid on fleek!

Kram

Svar: Oh, tack så mycket! Vilken rolig idé, det ska jag absolut göra! :) Kram
Sofie Strandberg

2017-08-14 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0