Sista dagen på Malmöfestivalsveckan.

I fredags var Malmöfestivalsveckans sista dag och jag hade massvis jag ville se! Till exempel Linnéa Henrikssons konsert på Stortorget kl. 19.
 
Älskar henne. Tycker hon är helt fantastisk.
 
Titta gullig pojkvän som inte gillade konserten men höll mig sällskap ändå!
 
Jag är också rätt gullig faktiskt.
 
Efter konserten åt jag mig igenom hela festivalen. Ungefär. I bilderna ser vi cajunkyckling från Louisiana, empanada med ost och svamp, tunnbrödsrulle med varmrökt lax och friterad camembert.
 
Sedan mötte vi upp Sös, Carro och Johan. Här har vi Sös i väntan på friterad camembert.
 
Vi traskade igenom ett upplyst Gustav Adolfs torg.
 
Bort till Brewdog på Baltzarsgatan! Så mysigt ställe. Hit ska jag gå fler gånger!
 
Härligt sällskap! Carro, Johan och Dan (och Sös såklart som inte är i bild). Carro var kanske lite mer kameranärvarande än de andra guysen.
 
Sedan såg vi Oskar Linnros som avslutade hela festivalen med konsert på Stortorget. Efteråt traskade vi hem i sensommarkvällen. Bra fredag! Tack bästa Malmöfestivalen för den här gången, ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0