Tisdagsfest och Jaanas födelsedag.

Förra tisdagen (alltså för en vecka sedan, guud vad jag ligger efter med blogginläggen :( ) tog jag och Dan bussen hit till St Knuts torg.
 
Vi hade packat med presenter, dricka och en murgrönastickling och var på väg på tisdagsfest.
 
Hit! Till Jaanas och Martins nya lägenhet. Jaana fyllde år och det skulle såklart firas med buller och bång.
 
I köket/baren kunde man beställa en fin drink av Jaana själv.
 
Deras lägenhet är fantastiskt fin och ligger i ett så mysigt område!
 
Vi åt popcorn, drack drinkar och umgicks.
 
Spelade Mario Kart.
 
Och hade roligt!
 
När det började bli sent förbereddes korv med bröd.
 
Jaana och Martin, radarparet! <3
 
Titta vilka fina kompisar jag har! Vi hängde tills klockan blev ett och jag nästan ramlade hem genom natten. Tack för en fantastisk tisdagsfest, och hipp hipp hurra för Jaana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0