Vecka 32.

 
Hej och god morgon! Idag är det ingen vanlig dag, för idag är första dagen tillbaka på jobbet efter semestern! Jag är pepp och redo. Försöker hela tiden förklara för mig själv att sommaren faktiskt inte är över. Självklart börjar vi den här dagen med veckans schema!
 
Måndag till torsdag: Vet ni, jag har absolut inget alls inplanerat mitt i veckan! Helt galet, men sant. Jag tänkte mest ha en lugn jobbvecka efter semestern. Jag ska väl springa lite och har massvis med blogginlägg att ta itu med. Jag ska också laga massor med mat. Har ju blivit lite dåligt med det nu under semestern.
 
Fredag: På fredag börjar Malmöfestivalen och jag och Dan ska förmodligen äta middag nere på stan då. Man får passa på när det är festival!
 
Lördag: På lördagkväll ska jag och Dan hem till mamma och pappa. Vi ska äta kräftor och på kvällen åker vi in till Malmö igen för att se Jonathan Johansson på festivalen. Ska bli så mysigt!
 
Söndag: Inget planerat. Kanske går vi en sväng på festivalen även på söndag, vi får se.
 
Och så kommer den här veckan att se ut ungefär. Till alla er som fortfarande har semester: Have fun! och till alla er som också börjar jobba idag: Nu håller vi måndag. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0