Vecka 33.

 
Det är måndag och jag är taggad! Ovan ser ni senaste texten på min letterboard. Visst är den bra? Peppar sensommaren med den. I alla fall, det är MALMÖFESTIVALSVECKA!! Woho! Det är inte lika många bra artister som det brukar vara, men några ska vi allt gå och se. Sedan händer en massa annat roligt också. Vi kikar!
 
Måndag: Idag är det måndag och den börjar som sig bör: En fullspäckad dag på jobbet, supergod middag hemma och Game of Thrones. Vem säger att måndagar måste vara tråkiga?
 
Tisdag: Imorgonkväll spelar Icona Pop på Malmöfestivalen klockan 21.45 och dit ska givetvis jag! Kanske tar jag och äter något på stan innan. Låter som en trevlig idé.
 
Onsdag: På onsdagkväll ska jag på jobbmiddag.
 
Torsdag: På torsdag fyller min syster år, hipp hipp hurraaa!
 
Fredag: Detta är en fullspäckad dag! Efter jobbet ska jag och Dan ner till stan, äta något på festivalen, se Linnéa Henriksson klockan 19.00 och möjligtvis också Oskar Linnros 23.30. Bra början på helgen!
 
Lördag: Kräftsäsongen har börjat! Det firas med kräftskiva hemma hos Ola och Angelica. Yeeey!
 
Söndag: Vilodag. Tycker att det verkligen passar sig efter en sådan fin och fullspäckad vecka.
 
Har ni något särskilt inplanerat i veckan? Och ni som bor i Skåne, ska ni till Malmöfestivalen något? Ta hand om er alla och ha en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0