Vecka 35.

 
God morgon! Upp och hoppa och allt det där. Är det bra med er? Med mig är det bra! Den här veckan avslutas augusti för i år och därmed också våra tre sommarmånader. Men vi har ju september kvar och den tillhör ju sensommaren ändå! Jag gillar september och har alltid gjort. Det känns som en nystart på något sätt och luften är svalare men ljuset varmare. Det ska i alla fall vara 21 grader varmt och sol den här veckan, det blir ju härligt!
 
Såhär kommer den här veckan att se ut!
 
Måndag till onsdag: De första dagarna kommer jag inte göra särskilt mycket. Jag kommer mest jobba, springa lite och hänga hemma. Idag ska jag äta lunch med Jenny! Älskar att unna mig sådant på måndagar. Man måste vara snäll mot sig själv då.
 
Torsdag: På torsdag har vi kräftskiva på jobbet och sedan ska jag, Dan, Sarah, Niclas, Carro och Johan till Robins på Malmö Opera och se en show. Så kul!
 
Fredag: På fredag ska jag och Dan ha mysdag hemma. Oh, nu börjar höstmiddagarna med tända ljus och soffhäng <3
 
Lördag: På lördag har vi inget särskilt planerat än så länge, men på kvällen ska jag springa Midnattsloppet. Hoppas, hoppas inte den förkylning jag känner i kroppen bryter ut. Vill så gärna springa. Efter Midnattsloppet sätter jag stopp för den "frekventa" löpningen (haha, så himla frekvent blev den minsann inte i år) och så blir det dags att gå på spinning och yoga istället. Ska bli kul!
 
Söndag: På söndag ska vi till Kågeröd och träffa lilla bebis Sigrid! OH, ska bli så mysigt. Ja, alltså vi ska ju träffa Neja, Robin och Edvin också såklart, haha <3
 
Och så blir min vecka! Ganska bra, eller hur? Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0