En julig torsdag.

Idag har varit en mysig torsdag som har varit extra julig! Vi hade jullunch på jobbet och då ville jag klä upp mig.
 
Jag tog därför på mig klänning och när jag sedan kom till jobbet påpekade mina kollegor att jag matchade mitt mobilskal väldigt mycket. Och ja, det får man väl hålla med om.
 
Jullunchen hölls på restaurang Namu vid Lilla Torg. Jag beställde en bibimbap med oxkött och en pralin till efterrätt. Alltså bibimbap, SÅ gott. Herregud. Smaksensation.
 
Efter lunchen traskade vi tillbaka till kontoret, jobbade (såklart) och när klockan blev cirka halv fyra bjöd min kollega Robert på julfika! Han hade bakat saffranskladdkaka med lingonmousse. Alltså LÄGG ÄGG, vad är det här för pangmatdag? Robban var dessutom extra uppklädd i julslips.
 
När klockan sedan slog halv sex cyklade jag bort till ICA Maxi här i Västra Hamnen, jag och Dan handlade mat och sedan köpte vi en gran. Vi ville ha en liten gran i år. Förra året hade vi en väldigt stor och kände att det räckte med en liten den här gången. Och titta så fin! Vi är nöjda. Det var min torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0