Lördag & Söndag: Min kalashelg

Jag har haft en riktig kalashelg, vi kikar!
 
Lördag
 
I lördags vid 18-tiden anlände jag, Dan och min familj i Sölvesborg för att fira min kusin Hampus som fyllde 19 år. Min kusin Therese var där!
 
Vi åt mycket och länge, pratade om jul och planer till sommaren.
 
Sjöng såklart för födelsedagsbarnet!
 
Och åt tårta! Vilken panglördag.
 
Söndag
 
Sen blev det söndag och jag och Dan skulle på ytterligare ett födelsedagskalas. Vi tog buss och tåg till Kågeröd på eftermiddagen, hem till Sara och Ivan för att fira lille Valter som fyllde 2! På bilden ser ni Valters kusin Sigrid som var extra kalasfin i klänning och rosett <3
 
Sara och Ivan har köpt två kattungar som var så söta! Den här ville kela med alla och bara gosade in sig i ens famn. Alltså KATTUNGAR!! <3333
 
Fina Neja!
 
Vi åt tårta och kakor, pratade om kommande julbord och livet i allmänhet.
 
När klockan var halv sex var det dags för oss att åka hem igen.
 
Tack för en riktigt fin kalashelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0