Spotify: Mitt musikår 2017

 
På Spotify kan ni just nu kika på vilka låtar ni har lyssnat mest på under 2017. Jag som är en musikjunkie tycker att detta är så kul! Enligt Spotify har jag lyssnat på 28 002 minuter musik under 2017 och min favoritgenre är Pop – ingen chock där. Pop alltså, älskar't. Bara ordet är ju så fantastiskt: POP, popopop, P-o-p.
 
I alla fall, mina favoritartister under 2017 är Ed Sheeran (ingen chock där heller), Taylor Swift, Zara Larsson, Thomas Stenström och Adele. Alltså JA, det här är så jag! Om man skulle beskriva mig med fem artister skulle det definitivt vara dessa. Slänger vi in lite She&Him på det så är det perfekt.
 
Men jag tänkte att vi skulle titta närmre på vilka låtar jag lyssnat på mest under 2017. Här är min topp tio!
 
1. Dive – Ed Sheeran
2. Chained to the Rhythm – Katy Perry
3. Eraser – Ed Sheeran
4. Closer – Lemaitre, Jennie A
5. Last dance – Rhys
6. Don't let me be yours – Zara Larsson
7. New man – Ed Sheeran
8. In the arms of a stranger – Mike Posner
9. Feel it still – Portugal. The Man
10. I don't wanna live forever – ZAYN, Taylor Swift
 
Jag älskar att tre låtar med Ed Sheeran är med på listan, haha. Men han är ju så bra. Tycker att det är en väldigt fin lista. Så bra musiksmak jag har! Om jag får säga det själv. Nedan följer hela playlisten med mina 100 mest spelade låtar under året.
 
 
Summera ditt musikår 2017 här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0