Tre juloutfits.

Ett skepp kommer lastat med tre outfits från min julhelg! Tanken var att jag skulle göra ett inlägg varje dag och visa, men eftersom jag inte hann det så får ni allt i ett inlägg här istället. Det känns som jag knappt varit hemma de senaste dagarna, därför är det så skönt att bara ta det lugnt nu.
 
22 december: I fredags firade jag dan före dan före dopparedan. Vi samlades hemma hos mamma och pappa, klädde granen, åt julmat och bytte presenter. Som en "för-julafton" liksom. Dagen till ära bar jag en klänning från Gant Rugger som jag köpte ett par år sedan till min födelsedag.
 
23 december: Den 23 december firade vi lillejulafton hemma hos Dans bror i Norrvidinge och hälsade på svärföräldrarna i Furulund. Då såg jag ut såhär! En röd blus från Gina Tricot och ett par gamla kostymbyxor från Lindex.
 
24 december: Och så självaste julafton! Den firade vi hos min mormor i Åhus med hela min mammas släkt. Här ser ni mig posera tillsammans med hunden Hary och mitt kusinbarn Dylan. Klänningen köpte jag på mellandagsrean förra året och kommer från Zara. Ni kanske inte ser den jättetydligt, men den har halvpolo och knappar längs med vänstra axeln.
 
Och det var mina juloutfits för i år, hur det såg ut på de olika julfiranden visar jag inom kort.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Så fina outfits!!!

2017-12-27 @ 12:48:27
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0