Vad jag önskar mig i julklapp.

Hej och glad lördag! Vi fortsätter på jultemat och kikar på vad jag önskar mig i julklapp.
 
Pyjamasset från Gina Tricot: Jag skulle vilja ha någon av dessa två pyjamasar! Sååå mysiga ju. Tycker den helsvarta är oerhört snygg. Den svarta hittar ni HÄR och den blommiga HÄR.
 
Örhängen från Lily and Rose: Superblingiga örhängen från Lily and Rose. Helst i roséguld och med rosa sten, men jag är inte kräsen! Tycker alla deras örhängen är så fina. Just dessa två finns HÄR och HÄR, men finns även att köpa på Åhléns.
 
Produkter från Rituals: Jag ÄLSKAR allt från Rituals. Önskar mig vad som helst därifrån!
 
Nagellack från OPI: Alltså seriöst det bästa nagellacket jag testat. Hade varit perfekt med en fin, glittrig till nyårsafton. OPI:s nagellack hittar ni HÄR.
 
Plattång mini från Ghd: Alltså om tomten eller någon annan snäll person känner för att ge mig en plattång i storlek mini från Ghd så är det också helt okej. Jag har haft min nuvarande plattång i tio år nu och det är definitivt dags att byta. Behöverrrr verkligen en ny.
 
Övrigt: Biokort, presentkort på Gina Tricot och Åhléns och annat smått och gott! Mer kommer jag inte på just nu faktiskt. 
 
Vad önskar ni er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0