Malmö Näringslivsgala 2017.

I måndags var jag ju på Malmö Näringslivsgalan 2017 på Malmö Live och såg ut såhär!
I svart Filippa K-klänning.
 
Vi började kvällen med en mingeltallrik och vars ett glas bubbel.
 
Här är mitt sällskap! Från vänster, min VD Pia-Karin, ID Kommunikations huvudägare Lotte, Thomas från The Shipyard och min kollega Eva.
 
Vi minglade runt och pratade med både nya och gamla bekanta. Klockan åtta ringde de i klockan och det var dags för showen att börja.
 
Vi välkomnades av Malmö Symfoniorkester, Eggstone och Jakob Hellman.
 
Däremellan presenterade programledarna sig: Jesper Rönndahl och Susanna Dzamic och årets priser delades ut. Sedan sjöng Magnus Carlson.
 
Och Linnéa Henriksson!
 
Klockan 22 var alla priser utdelade och vi minglade vidare på efterfesten cirka en timme. Sedan kände jag att det faktiskt är måndag och gick hem. Så skönt att bo i Malmö och kunna gå hem efter en sådan här kväll! Tack Malmö stad för en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0