Pre Valentine Dinner with friends.

Varje år brukar vi fira Alla hjärtans dag med kompisar och eftersom det är på en tisdag i år bestämde vi oss för att fira dagen lite tidigare. I fredags samlades därför Sarah, Niclas, Emelie, Philip, Sös, Simon, Carro och Johan hemma hos oss klockan 18. Jag och Sarah H went crazy med alla dekorationer. Vi öppnade bubblet och dukade fram chokladasken.
 
Jag och Dan hade dukat långbordet i köket.
 
Och jag och Sarah H pyntade bordet också såklart. Sarah hade gjort söta små godispåsar till alla.
 
Jag hade köpt LOVE-bokstäver på Partyland och klistrade upp på väggen i vardagsrummet och Sarah hade med sig vimplar och hjärtgirlanger.
 
Fina Sarah!
 
Och så anlände alla! Dags att äta!
 
Vi hade knytkalas och det blev tacosbuffé!
 
Omnom. Kanske inte så "Alla hjärtans-dagigt", men gott och prisvärt!
 
Till efterrätt hade Sös och Simon fixat chokladfondue! De smälte choklad och skar upp frukt. Så gott!
 
Vi åt så mycket. Jag dog nästan i matkoma.
 
Emelie, lille Lo och Philip!
 
Gullig bild på mig och Dan va? Vi hängde tills klockan blev halv ett och det var dags att sova. Glad Alla hjärtans dag i förväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0