Vecka 9.

Heeeej! Dog jag i helgen? Nej. Men gud så trött jag är. Just nu sitter jag och tittar på gårdagens Oscarsgala. Gör det varje år, tycker att det är så bra. Hejar på La La Land i alla kategorier. Jag hade en helt fantastisk helg. Har tagit massvis med bilder och kommer såklart att visa allt. Men nu kikar vi på hur den här veckan kommer att se ut!
 
Tisdag: Eftersom jag varit så seg idag och inte bloggar förrän nu, hoppar vi måndagen. Men jag har inte gjort något alls idag efter jobbet, ätit och tittat på TV bara. Imorgon är jag iväg med jobbet på uppdrag hela dagen. Sedan hem och ta det lugnt.
 
Onsdag: På onsdag skall jag träffa Sarah H och gå på stan en sväng efter jobbet.
 
Torsdag: Yoga!
 
Fredag: På fredag kommer Des och gänget hem till oss på tacosmys! Vi skall äta massvis med tacos, dricka vin och spela spel. Mysigt!
 
Lördag: På lördag skall vi på inflyttningsfest hemma hos Carro och Johan i Limhamn!
 
Söndag: Och helgen avslutar vi med en tripp till min mormor i Åhus som fyller år den här veckan!
 
Ganska uppbokad vecka. Men det är kul! Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0