Trettondagsafton och middag i Löddeköpinge.

I torsdags var det Trettondagsafton och jag slutade redan klockan 15 från jobbet. Jag gick hem, piffade till mig lite och satte på mig rött läppstift. Lade upp den här selfien på Snapchat. Har typ tittat sönder mig på Skam, känner mig väldigt ihålig och tom nu när säsong 3 är slut. När kommer säsong 4?!
 
I alla fall, sedan tog jag och Dan bussen till Lödde och mamma och pappa. Min morbror och hans fru var på besök och vi skulle ha familjemiddag. Mysigt att ha hela familjen samlad för en gångs skull. Det blev trerätters middag och förrätten var stekt pilgrimsmussla med räkor, chorizo och blomkål med en dressing gjord på kapris. Så gott!
 
Två gulliga småbröder!
 
Till varmrätt blev det oxfilé med hasselbackspotatis, brunsås och sallad. Omnom! Var så längesedan jag åt oxfilé, älskar det.
 
Morbror Ola och Pia! 
 
 Vi tog familjeselfie <3 Från vänster: Carl, Christoffer, jag, Sarah och Dan!
 
Sedan tog vi bussen hem till Malmö runt tolv igen. På vägen hem från bussen konstaterade vi att julpyntandet i Malmö inte riktigt var lika maffigt som det i London. Oh, well. Malmö är bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0