Vecka 5.

Heeeej! Ursäkta för sen bloggning idag. Är så trött och skall snart sova. Hoppas ni har haft en fin helg. Min har som sagt varit väldigt lugn och skön. Vi kör igång direkt och tittar på veckans schema.
 
Måndag - onsdag: Idag har jag gjort absolut ingenting. Tittat på TV och ätit popcorn. Är sådär måndagstrött. Imorgon efter jobbet skall jag på pilates och på onsdag har jag inget särskilt planerat.
 
Torsdag: På torsdag efter jobbet skall jag träffa ett par gamla kollegor från Eminent och gå på AW. Mysigt!
 
Fredag, lördag och söndag: På fredag efter jobbet skall jag och Dan bara ta det lugnt och ha fredagsmys hemma. Hela vår helg kommer faktiskt att se ut så. Jisses, känns som jag kommer bli helt rastlös om jag inte skall göra någonting resten av månaden? Får typ ut och springa eller något. Samtidigt ganska bra att lära sig att bara "vara".
 
Så kommer min vecka att se ut, kort och gott. Har ni några spännande saker inplanerade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0