Fredagshäng i Löddeköpinge.

I fredags tog jag och Dan bussen till min mammas och pappas hus i Löddeköpinge. De var inte hemma, så vi skulle passa huset lite. Micke kom över och min lillebror Carl och hans flickvän Alice var hemma!
 
Vädret var sisådär, men vi kunde sitta ute en sväng innan det plötsligt började ösregna.
 
Då flyttade vi in och plockade fram maten. Every friday is taco friday som man säger!
 
Kusin Hampus kom på besök från Sölvesborg och lillebror Christoffer var också hemma. Vilket gäng!
 
Sedan blev det kväll och vi satt i uterummet och lekte leker och umgicks.
 
Vi spelade bland annat Norsk karaoke och Pekleken "Vem av oss". När klockan var ett på natten gick jag och Dan och lade oss medan ungdomarna festade vidare. Mysig semesterfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0