Några fredagstankar.

- Av det här inlägget att dömma så kan jag uppenbarligen inte stava till ordet "scarfs".
 
- Mina föräldrar har varit utomlands en vecka och jag har hela tiden trott att de är i Florens. "Mina föräldrar är i Florens" har jag gått runt och sagt till vänner och bekanta. Så visar det sig att de är i Toscana. Jaha, där ser man. (Update: Efter lite googling så har jag insett att Florens ligger i Toscana. Så jag hade inte helt fel ändå. Men det är inte konstigt att jag bara fick godkänt i geografi)
 
- Att folk inte tycker att man är vuxen bara för att man inte har körkort. Att jag har flyttat hemifrån, har ett heltidsjobb, tagit en dubbelkandidatexamen, får handla på systemet och är myndighetsföklarad spelar ingen roll. Du blir liksom inte vuxen förrän du har tagit körkort.
 
- När ska sommaren komma egentligen? Eller, när ska sommaren komma och stanna och inte övergå till regn dagen efter?
 
- Vad ska jag göra med all min murgröna? Har så många murgrönasticklingar och -plantor så att jag snart bor i en djungel. Rätt mysigt ändå.
 
- Varför måste jag få halsbränna av vin? Jag älskar vin och tycker att jag får dricka det varannan dag nu när jag har semester. Magen håller uppenbarligen inte med.
 
- Vi spelade spelet "Vad gör jag?" ikväll. Det är en app man laddar ner och är likt "Med andra ord" fast det är lite charader och så istället. Det var så roligt!
 
Hur har er fredagkväll varit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! Då har även jag lärt mig något nytt om Florens och Toscana...😂
Puss H

2017-07-23 @ 10:52:29

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0