Vecka 29.

 
En veckas semester klar, tre veckor kvar. Härligt! Förra veckan blev ganska inbokad och det är den här också. Men roligt är väl det! Man får passa på när man har semester. Det här har jag inplanerat i veckan!
 
- I skrivande stund har vi precis sett klart det första avsnittet av Game of Thrones säsong 7. Så spännande! Har ni sett? Tror detta kommer bli en mycket bra säsong.
 
- Idag åker vi till min mormor i Åhus. Vi ska äta räkor, dricka vin och umgås i det förhoppningsvis varma fina vädret.
 
- På torsdag är jag och Dan hembjudna till Markus och Elin i Lund. Vi ska grilla och ha mysigt.
 
- På fredag ska vi träffa Sarah, Niclas, Carro och Johan för att äta middag och umgås.
 
- Till helgen hoppas jag att det är fint väder så att vi kan trampa båt i kanalen! Hoppas, hoppas.
 
- På söndag ska vi fira Alvins 1 års-dag hemma hos Rebbe och Johan. Grattis!
 
Annars då? Ska mest sola, bada (hoppaaas) och lyssna på sommarpratarna. Det kommer snart ett inlägg om de jag har lyssnat på hittills. Många är riktigt bra i år! Vad har ni inplanerat i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0