Vecka 30.

 
Så var det vecka 30 och slutet av juli. Juli kom och sprang förbi, utan vidare bra väder. Alla säger att värmen kommer snart, men det gör den aldrig. Vi försöker underhålla oss med annat och bokar upp dagarna så att det knappt hinner vilas ut. Det måste man göra för att inte bli galen i det här vädret, tänker jag. Men vila är såklart också viktigt. Den här veckan händer följande:
 
- Idag ska jag hem till mamma och pappa och hälsa på. De är hemma från sin resa nu och jag har inte träffat dem på jättelänge. Ska bli mysigt att ses.
 
- Imorgon fyller Jaana år och det ska såklart firas med tisdagsfest. Yey!
 
- På onsdag åker jag, Dan, Caroline och Johan till Köpenhamn för en dagstripp. Ska bli mysigt! Vi ska gå på Ströget, åka båt i kanalen och dricka öl.
 
- På torsdag ska jag först träffa Divya för en promenix och sedan ska vi besöka Limhamnsfestivalen med Sarah, Niclas, Carro och Johan.
 
- På fredag ska min lillebror fira att han har tagit examen med stort kalas!
 
- På lördag ska vi ha lite folk över, hänga på balkongen och dricka sangria. Hoppas på sol, sol, sol!
 
- Och söndag är vilodag, inget planerat. Skönt.
 
Så ser vår tredje semestervecka ut. Har ni något roligt inplanerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0