Veckans bilder.

Min vecka har varit ganska lugn, men jag tänkte att vi ändå skulle titta på det lilla jag gjort. En dag var jag och Dan ute och promenerade i Västra Hamnen och hittade den här lilla dammen på en innergård. Mysigt!
 
Jag såg det sista avsnittet av SKAM. Så fint det var <3 Jag är mycket nöjd med hur det hela slutade. Så mycket kärlek.
 
Jag såg ut såhär i tisdags, hej hej! Blus från Monki.
 
I tisdagskväll var det också strålande väder och jag var ute och sprang en runda. Älskar när det är såhär, alldeles klart.
 
En snapchatselfie jag tog igår när klockan var 16.
 
Vi hade Sös, Simon och lillebror Christoffer över på middag igår. Vi avslutade med en Kaffe Karlsson. Gott!
 
Och idag har vi än så länge inte gjort mycket. Vi gick en liten promenix på morgonen och sedan dess har vi bara tagit det lugnt. Snart ska jag göra mig i ordning för kvällen. Ska på tjejhäng och sedan ut. Härlig lördag! Trevlig helg på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0