Hej torsdag!

God morgon! Idag är jag ledig och det känns såå härligt, men också väldigt konstigt? Haha. Igår var jag ensam hemma och tog det lugnt framför TV:n och åt äggmacka. Skönt att bara laga något snabbt till middag ibland.
 
Jag tittar om New Girl för tillfället. Tycker den är så mysig och brukar titta på den när det är sommar och alla andra serier har säsongsuppehåll.
 
Igår gjorde jag också sommarens hemgjorda rabarbersaft! Jag hade rabarber i frysen från förra året och gjorde ny sats. Utgick från guiden jag gjorde förra året. Här har ni den om ni vill kika!
 
Idag ska jag förbereda inför midsommar. Lekar ska fixas, blommor ska inhandlas och Spotifylista ska göras. Men först ska jag ut och springa. Hoppas ni får en toppen torsdag! Vi hörs lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0