Hejhej!

Tjolahopp! Hoppas allt är bra med er idag. Jag mår tipptopp men längtar efter helg. Den här bilden tog jag imorse när jag försökte tvinga mig ur sängen tidigare än vanligt men självklart misslyckades. Isa var extra gullig och sov bredvid mig i sängen, så försökte ta en bild med henne men det gick sådär. Nyvaken Sofie + halvdant ljus + ej fotosugen Isa = den här bilden. Haha.
 
Den här bilden blev mycket bättre! På vårt kontor försöker vi verkligen värna om arbetsmiljön, och vissa plockar blommor och sätter i små vaser lite här och var i lokalen. Det blir så fint och man blir så glad när man får in lite av sommaren.
 
Annars har jag mest onsdagslyxat idag, mer om det i morgondagens inlägg. Imorgonkväll tänkte jag vara lite mer effektiv och fixa lite allmänt här hemma. Jag skulle egentligen på ett event med ett par kollegor imorgon, men det blev framflyttat till nästa vecka. Hoppas er dag har varit fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0