Lördag, finbesök och parkhäng.

Igår vaknade vi upp till ett strålande väder. Min lillebror hade sovit över hos oss från fredagen och jag och Dan dukade upp finfrukost på vår balkong. Första gången vi faktiskt använde våra utemöbler, yey!
 
 Sedan städade vi och jag gjorde mig fin i singoallablus från Gina och byxor från H&M. Vi skulle nämligen ha finbesök!
 
Av dessa två! Min kusin Therese (till höger) och hennes vän Susanna. De åkte från Sölvesborg för att gå på en konsert på KB här i Malmö och skulle sedan sova hos oss. Innan konserten satt vi på vår balkong, drack cider och njöt av solen.
 
Västra Hamnen visade upp sig från sin bästa sida.
 
När klockan blev fyra tog vi bussen ner till Folkets Park och mötte upp Tesses och Suss kompis Isabelle.
 
Där hängde vi ett par timmar, solade och pratade.
 
 Parken blev helt plötsligt knökfull med folk, kul! Älskar parkhäng på somrarna. Någon spelade musik och det var mysig stämning. När klockan blev sju gick vi och åt falafel, och sedan gick tjejerna vidare till KB för konsert och jag tog bussen hem.
 
 Dan hade kompisar hemma så jag satte mig med datorn i sovrummet, åt daimstrut och tittade på senaste avsnittet av SKAM. Tyckte att det var ett alldeles förträffligt sätt att spendera lördagskvällen på. Bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0