Media Evolution Citys invigningsfest 2017.

Hej hopp och glad söndag! Har ni haft en bra helg? Min har varit toppen! I fredags var vi på Media Evolution Citys invigningsfest. Det brukar vara så himla pepp men kändes inte alls lika stort i år. Jag tog i alla fall några bilder och de ska vi såklart kika på!
 
På ett kontor hade de en tårtbuffé. Sweet!
 
På ett kontor hittade vi en gigantisk bålskål.
 
Jag gick till festen med Dan, Sebastian och min lillebror Christoffer. Men när de ville gå iväg och käka hittade jag de här härliga tjejerna! Ida, Regina och Emma. Älskar killen som fotobombar i bakgrunden.
 
Alltså denna underbara, fantastiska kvinna. Så glad över att ha henne i mitt liv.
 
Sen mötte vi upp Amanda och vi tog obligatoriska bilder i fotoautomaten.
 
Mina boys kom tillbaka efter sin middagstripp!
 
 Och sedan åt vi alkoglassar och sjöng karaoke och vid halv tolv traskade vi hem igen. Tack Media Evolution för en trevlig kväll, men främst ett stort tack till mina vänner som gör allt så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0