Morsdagfirande i Åhus.

Nu kommer ett inlägg med nästan bara mat igen! Haha. I söndags var det ju mors dag och det firade vi hemma hos mormor i Åhus. På bilden ser ni mormor, kusin Tesse, kusin Sanne och min moster Carita.
 
Till förrätt hade mormor gjort räkpaj.
 
Till varmrätt blev det fläskytterfilé, potatis och sås. Nom!
 
En trött men väldigt gullig Dan.
 
Det var första gången på länge som alla tjejkusiner på min mammas sida hade samlats. Så vi var tvungna att ta en bild! Längst till höger ser ni min kusin Caroline som är gravid med en liten pojke <3 Och ja, fina hunden Hary skulle såklart vara med också!
 
Till efterrätt blev det brownies, glass, hemgjorda maränger och frukt och bär. Vid 17-tiden kramade vi alla hej då och åkte hem igen. Min fina släkt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0