Vecka 26.

 
God morgon! Hoppas ni har haft en fin midsommarhelg! Min har varit jättemysig. Jag har varit ledig i fyra dagar, så nu är jag riktigt utvilad och pepp på att jobba. Jag har massvis med bloggmaterial, så nu ska jag ta igen att jag inte bloggat på ett par dagar. Men först ska vi kika på veckans schema!
 
Måndag: Idag har jag inget särskilt inplanerat efter jobbet. Tänkte ut och springa om det kan bli fint väder någon himla gång. Det känns ju inte alls som sommar när det är såhär? Blåser, regnar och har sig.
 
Tisdag: Imorgon börjar Allsång på Skansen! Oh, älskar det. Ska sitta bänkad framför TV:n klockan åtta.
 
Onsdag - fredag: Inget inplanerat! Jobba, chilla, träna, blogga. Ja ni vet, livet och sådär.
 
Lördag: På lördag ska jag och ett par tjejkompisar ut. Vi börjar med förfest hos Johanna och sen får vi se vart vi tar vägen!
 
Söndag: Inget inplanerat.
 
Ganska lugn vecka ändå! Om 2 veckor går jag på semester. Helt galet så fort det senaste halvåret har gått. Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0