De senaste dagarna ur min mobils synvinkel.

Såhär har de senaste dagarna sett ut genom min telefon!
 
Isa var extra söt i lördagskväll och skulle tvunget sitta på alla kuddar hon kunde hitta.
 
I söndags begav jag mig till Triangeln för att klippa mig och spatserade sedan runt på stan i strålande sol. Folk hängde lite vid kanalen.
 
Jag köpte en kaffe och hängde lite jag också.
 
Gick sedan igenom kyrkogården vid Gustav och där hade blommorna slagit ut.
 
Igår såg jag ut såhär när jag var på jobbet i 8 timmar och sedan begav mig till ett spinningpass. Och såhär blev håret förresten! Det var så skönt att äntligen få klippa det. Hade inte klippt mig på länge, så det hade blivit ganska långt. Tänker att det kan få växa till sommaren nu i alla fall.
 
Och så avslutar vi med en bild från igårkväll när jag traskade hem efter spinningpasset. Tänk att det är såhär ljust och fint när klockan är halv sju på kvällen nu! Älskar det.

Kommentarer
Postat av: M

Så fint håret blev!! <3

2017-03-28 @ 09:50:08

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0