En fredag med balkonghäng och Let's Dance.

Hej på er! Hoppas ni har en fin lördag hittills. Snart skall jag cykla ner till Triangeln och gå på spinning, men först ska vi kika på hur min soliga gårdag såg ut. Jag, Caroline, Erik och Robban traskade ner till Hansa på lunchen och åt på Spot. Jag åt en laxsallad med ricotta.
 
När klockan slog 17 var det några som tyckte att vi skulle ha after work på balkongen. Jag är såklart inte den som är den och det var ju trots allt hela 9 grader ute. Kan ju låtsas att det är sommar.
 
Jag, Caroline och Arvid.
 
Vid halv sju vinkade jag hej då till mina kollegor och cyklade ner till Maxi i Västra Hamnen där jag mötte upp Dan. Vi handlade middag och jag hittade den efterlängtade propuddingsglassen!
 
Tyckte de hade ett så fint budskap på locket.
 
Dock var glassen inte alls rolig. Smakade inte ens glass. Var liksom lite smulig i konsistensen också? Nåväl. Resten av kvällen tittade vi på Let's Dance och jag somnade i sängen med en bok över huvudet klockan 23. Precis som det ska vara alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0