Födelsedagshelg: Fredag

Jag tänkte att vi skulle börja titta på min födelsedagshelg! Har precis retuscherat 220 bilder, så det är ju inte mer än rätt att vi kikar. I fredags hade jag tagit semester halva dagen och lämnade kontoret klockan redan klockan 12. Så gick jag hem och förberedde inför kvällen, pyntade mitt vardagsrum i födelsedagstema. Girlangen och 27-ballongerna kommer från Partyland.
 
Klockan 18 anlände nämligen fint folk! Jag skulle nämligen fira min födelsedag några dagar i förväg med min familj.
 
Sarah och Niclas var också med <3
 
Jag hade gjort lite snittar och dukade fram snacks och dricka.
 
Vi åt och drack och inväntade resten av gästerna.
 
Nämligen mina syskon! Sös och hennes sambo Simon, småbröderna Carl och Christoffer och såklart Carls flickvän Alice.
 
Vid kvart över sju började vi traska ner mot hamnen, jag hade bokat bord på Vespa som vi skulle äta på.
 
Sös.
 
Christoffer, Alice och Carl.
 
Dan.
 
Och såklart födelsedagsbarnet själv! Jag hade en ny tröja från Lindex på mig, älskar färgen.
 
Och så kom maten in! Jag beställde pasta i svampsås med salami.
 
Det var väldigt gott och prisvärt. Dock blev halva vårt sällskap lite dåliga efteråt, så rekommenderar det inte direkt ändå. Tråkigt.
 
Sedan traskade vi hem igen. Skönt med en kvällspromenad. Alltså jag älskar verkligen Västra Hamnen, så glad att jag bor här. Ni ser ju liksom!
 
När jag kom hem var det dags att öppna presenter!
 
Och äta tårta! Titta så fin prinsesstårta! Den är beställd från ICA Maxi.
 
Sedan satt vi och pratade och åt tills klockan blev tolv och taxin kom för större delen av sällskapet. Fin födelsedagsfredag med bästa familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0