Fyra bilder från helgen.

Hej hopp! Här kommer de enda fyra bilderna jag tog i helgen.
 
I lördags hade vi en liten födelsedagsmiddag för Dan som fyllde 33. Hipp hipp!
 
Han fick såklart finfina presenter såsom hopprep, tröjor, skäggtrimmer, presentkort med mera.
 
På middagen var bland annat dessa tre - Sös, lillebror Christoffer och Simon. Även Ola och Angelica och barnen samt Sarah och Niclas var med. Fina människor!
 
På söndagen gick jag, Carro och Johan och åt på O'Learys. Jag åt deras quesadillas med oumph, så gott. Sedan såg vi 50 shades darker på bio. Alltså tyckte att den var så mycket bättre än 1:an. Skådespelet och kemin var mycket bättre och storyn följde bokens ganska bra. Det var inte många bitar jag saknade. Sedan var helgen minsann slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0