Lördag med spinning, Nam Dô och bio.

I lördags vaknade jag jätteutvilad och pepp på helg. Det var strålande väder och efter frukost började jag göra mig i ordning för spinningpass. På jobbet hade vi signat upp oss för Spin of hope, vilket innebär att vi hade hyrt en cykel och så turade några av oss om att spinna. Min tid var mellan 13 och 14. Spinningcyklarna stod mitt i Triangelns köpcentrum, det var så mycket folk och såå varmt.  
 
Efter passet åkte jag hem och gjorde mig i ordning för kvällen.
 
Var helt klädd i Lindex. Hade på mig mina kostymbyxor som folk jämt tror är träningsbyxor? Alltså I see where you're coming from, but no.
 
Sedan traskade jag och Dan ner till stan för att äta lite. Stannade till vid Nam Dô på Engelbrektsgatan och tänkte att det här kan vi ju testa.
 
Det är en jättemysig vitnamesisk restaurang som jag har gått förbi många gånger och velat testa.
 
Mitt middagssällskap <3
 
Och jag såklart!
 
Jag beställde in laxburgaren som var så himla god. Tips, tips.
 
Fick sötpotatispommes till.
 
Dan beställde någon kyckling/nudel-grej och var också mycket nöjd.
 
Efter middagen gick vi till SF på Storgatan för att gå på bio. Vi såg Logan och blev ganska besvikna. Den lämnade fler frågor än svar kan jag känna. Dock ganska välgjord, men liksom ingen riktig biofilm. Malmö var i alla fall väldigt vackert när vi traskade hemåt igen genom stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0