Mina senaste mobilbilder.

Det var ett tag sedan vi kikade på mina mobilbilder, så tänkte att vi skulle göra det. Här är några som jag har samlat på mig på sistone!
 
På jobbet för någon vecka sedan hade min chef bakat ett jättestort ballerinakex i form av en tårta. Jag som älskar ballerinakex var mycket glad! Så god, och rolig idé.
 
Jag och Micke på Carros och Johans inflyttningsfest.
 
I Malmö kan man finna konst på husväggarna.
 
Förra veckan var jag en sväng på Grand Öl & Mat i Malmö.
 
Kände mig extra fräsch och tog en selfie bara sådär.
 
Amanda, Dan och jag!
 
Två bilder från en av mina helgpromenader i Västra Hamnen.
 
Köpte ett nytt matt läppstift härom dagen. Tips om den här från Isadora! Har den i två olika färger nu och tycker att den sitter jättebra.
 
Domino's pizza har öppnat i Västra Hamnen! YEY!
 
Dit gick jag och Dan i lördags för att beställa hem middag.
 
Sedan tittade vi på Melodifestivalen, drack lite vin och åt pizza. Guuud så gott det var!
 
Dagen efter åt vi riktig söndagsfrukost med bullar. Tips är att testa Pastejkökets vegetariska pastej! Gjord på ärtprotein och Karl Johanssvamp. Mycket god.
 
I söndags tittade jag och Dan på fyra filmer. Verkligen söndagsmode.
 
Tog en selfie i måndags på jobbet när ingen såg och lade upp på snapchat. Jag var ganska pepp på veckan faktiskt och inte måndagstrött som jag brukar.
 
Var sedan på spinning och därefter yoga. Svettades bort delar av mina ögonbryn. Får kolla in det där med ögonbrynssmink, den jag har är inte den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0