Ny blus och fredagsaw.

I fredags vaknade jag upp till ett ljust vardagsrum och tänkte att nu är det ju ändå vår. Har köpt en ny blus från Twist and Tango och är helt kär. Vill leva i denna hela våren.
 
Matchade med Daniel Wellingtong-klocka, svarta jeans och nymålade naglar.
 
Väl på jobbet hade jag massvis att göra. Men vid 14-tiden firade vi Robban som fyllde år! Det var ju St Patrick's day och Robban hade bakat en guinnesstårta dagen till ära.
 
Vi sjöng såklart.
 
När klockan sedan slog fem tyckte vi att vi skulle ha en liten AW. Dels för att det var Viktorias sista dag men också för att fira Robban lite extra. Dessutom hade Green Lion Inn öppnat på nytt i vårt hus efter att ha haft stängt något år. Var ju passande!
 
Caroline och Viktoria.
 
Vi beställde in en charktallrik att dela på.
 
Viktoria, Caroline, Alex, jag, Linus och Erik! Bra personer.
 
Sedan sjöng vi för Robban igen och jag traskade inte hem förrän klockan var halv 2 och baren stängde. Herregud. Bra fredag!

Kommentarer
Postat av: M

Jättefin blus!! <3

2017-03-20 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0